Omakotitalonäyttely®

Omakotitalonäyttely®

on  kunnan asukasmarkkinoinin aktivointiin tarkoitettu markkinointikeino, jonka tavoitteena  on edistää kuntien vetovoimaisuutta asukas- ja tonttimarkkinointia kehittämällä. Markkinointitoimenpiteet huipentuvat vetovoimaiseen maakunnalliseen tai kansalliseen näyttelytapahtumaan.

Näyttelykunta saa kokonaisvaltaisen tuen kunnalle tonttien markkinointivaiheessa, näyttelytapahtuman valmistelussa, näyttelyn aikana  sekä asuinalueen jälkimarkkinoinnissa. Näyttelykunnalla on asiantuntijapalveluiden lisäksi hyödynnettävissään aiemmissa neljässä näyttelyhankkeessa syntynyt asiantuntemus dokumentaatio, sopimuspohjat sekä tehtävä- ja vastuujaottelut.

Näyttelyprojekti räätälöidään jokaiselle kunnalle tai kaupungille sopivaksi kokonaisuudeksi. Malli soveltuu myös vapaa-ajan asumisen edistämiseen.

Osana markkinointityötä järjestetään näyttelytapahtuma, jossa vieraat voivat tonttialueen lisäksi tutustua alueelle rakennettuihin koteihin. Lisäksi tapahtumassa esillä on rakentamiseen ja asumiseen liittyviä näytteilleasettajia.

Omakotitalonäyttelyitä on järjestetty Petäjävedellä 2009, Kangasniemellä 2011, Hirvensalmella 2014 ja vuonna 2015 Lapinlahdella.

Tuotemerkin omistaa Asuntamo Oy, jonka toiminnasta vastaa Omakotitalonäyttelyä vuodesta 2007 alkaen kehittänyt Timo Ovaskainen. Omakotitalonäyttelyn vaihtoehtona yrityksemme voi räätälöidä näyttelytoteutuksen myös vapaa-ajan asumiseen, kuntien, matkailukeskusten tai asuinalueiden tehokkaaseen markkinointiin ja asukashankintaan.

Katso lisää www.omakotitalonayttely.fi

NELJÄ NÄYTTELYÄ. 34000 KÄVIJÄÄ. 41 ASUNTOA. YLI 200 NÄYTTEILLEASETTAJAA.

Timo OvaskainenOmakotitalonäyttely®